loading...
سامان جلیلی
8899 بازدید : 24 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

فدای شما - سامان جلیلی

 

و اما ..

طبق وعـده ای که داده بودیــم ..

آهنگ جدید سامان جلیلی با نام چرا ...

تقدیم به شما عزیزان

 

http://s3.picofile.com/file/7447457197/SAMan_CHERA.jpg

 

آهنگ و تنظیم : سامان جلیلی - ترانه سرا : مهسا جلالیان

میکس و مسترینگ:  مهدی احمدوند


لینک مستقیم اول

لینک مستقیم دوم

چرا

لینک کمکی

چرا


همه دردای این دنیا / رو دوش من تلنباره
همش توو دست این و اون / میشم بازیچه یکباره
دیگه ترسی ندارم من / از این شکست پی در پی
فقط میخوام بدونم این / جدایی بینمون تا کی
چرا واسه خلاص از من / همش بهونه میسازی؟
اگه  حسی  بهم داری/ چرا فاصله میندازی؟
اگه میلی نداری تا / توو دنیای تو پیدا شم
تو لب تر کن ببین میرم / با اینکه از توو میپاشم
به سختی عاشقم کردی / دلم پیش دلت گیره
  منم میشم مثل خودت / بی تو غصه م نمیگیره
 دیگه ترسی ندارم من / از این بودن از این رفتن
 میخوای بری ، برو ولی /  یه روز میفتی یاد من

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    *ازکدام تک اهنگ سامان جلیلی بیشتر راضی بودید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 139
  • بازدید کلی : 1,567